søndag den 13. marts 2011

Parque del Oeste

Her i weekenden gik jeg en lang tur ud til en af de andre parker her i Madrid, nemlig Parque del Oeste. Jeg havde ikke været derude før, men jeg må sige, at jeg faktisk blev ret imponeret. Parque Retiero, som jeg har skrevet om HER og HER er vist den "vigtigste" af parkerne, men den er meget "planlagt" -hvis man kan sige det sådan-; helt plan med lige stier, der er lagt i et netsystem og en firkantet kunstig sø i midten. Parque del Oeste, derimod, virker meget mere "tilfældig"; der er små bakker, små stier, der snoer sig mv.
Og selvfølgelig skal I ikke snydes for nogle billeder derfra :-)










2 kommentarer:

  1. Hej med dig. Sikke dejlige stemningsbilleder. Det er super, at man kan finde sådanne oaser i en storby. Og foråret spirer i træerne... Der må vi nok vente noget endnu herhjemme. Hørte dog i tv i dag, at årets første stork er landet i Horsens - så foråret må være på vej...

    SvarSlet
  2. jeg er da godt nok misundelig. sådan rigtig misundelig. herhjemme kommer kulden endnu engang her i ugens løb. jeg gider ikke mere frostvejr :/

    SvarSlet