søndag den 16. januar 2011

Farvel Danmark - ¡Buenos días España!

Så er jeg med Spansk jord under fødderne. Og eftersom jeg har 'reklameret' for denne blog og allerede har to faste læsere og én, der henter indlæggene ned, så må jeg hellere få skrevet noget :D

 

Turen herned gik lige efter planen: Først til København med tog, vente 3 timer og derefter med fly til Madrid. Sidst nævnte tog 3 timer og 20 minutter... 3 lange timer og 20 kedelige minutter!
Jeg havde været lidt nervøs for, hvor meget min kuffert vejede, da den vist var lige på grænsen til de 23 kg, som den måtte. Men da den kom op på vægten vejede den lige præcis hvad den måtte: 23,00 kg!
Dog "vandt" jeg stadig følgende mærkat....


Her til aften har Mariann og jeg været ude og kigge lidt på gaderne i jagten på at finde noget aftensmad af en art. Vi fandt frem til en meget hyggeligt restaurant. Dog var maden ikke rigtig noget at råbe højt hurra for.. jagten på en lækker lækker restaurant må fortsætte!

/Christina

1 kommentar:

  1. Super kuffertmærkat - Heavy - vidste ikke de fandtes:)Håber I finder en super lækker billig restaurant i dag. Og så måske en møbleret lejlighed til dessert!!!

    SvarSlet