torsdag den 20. januar 2011

Visa/dankort, problemer med fag og Ikea

I går morges var jeg nede i Caja Madrid (hvis dankort maskine spiste mit kort), og de havde sørme kortet liggende! Så mod visning af mit pas fik jeg mit elskede visa/dankort tilbage igen!

Her til efter middag har vi været til registration of courses. Altså et slags møde, hvor vi skulle fortælle, hvilke fag vi gerne ville have, og så skulle de så se, om det kan lade sig gøre. Det var lidt noget kaos, og det virkede ikke til at de rigtig havde styr på det. Jeg havde en tid kl. 13:15, men først omkring kl. 13:50 kom jeg ind. Og da jeg endelig kom ind viste det sig så, at det ikke kunne lade sig gøre med alle de fag, jeg ønskede. Øv øv øv!
Så nu skal jeg til at have sammensat et nyt skema og have det godkendt af ASB derhjemme inden endnu et møde på tirsdag.

(Appelsintræ i Getafe, hvor universitetet ligger)

Her til aften har vi været i Ikea for at kigge på lidt hygge-nips. Jeg ville gerne have haft en potteplante af en art, men udover Orkideer så det ikke rigtig ud til, at Ikea her i Spanien holder andet end plastik planter!
Meen, det blev dog til billig aftensmad....


Slut herfra :-)
/Christina

2 kommentarer:

  1. Oj, er det allerede appelsintid??? Kunne godt blive lidt misunderlig!!
    Nice sweater:) Godt den blev færdig, inden du tog afsted.
    Så skal du igang med at vælge fag igen. Det er jo lidt af et ta'-selvbord, hvis ASB/Uni vel og mærke vil godkende det. Skyldes problemet, at du havde valgt for mange mindre fag fremfor få større fag? Eller...?

    SvarSlet
  2. Nej, men det var noget med, at det lå inden for en bestemt pakke, som vi åbenbart IKKE kunne vælge fra.. Tja, lige nu synes jeg ikke, det er noget ta'-selvbord. Det skal jo passe med tidspunkterne med de andre fag - og det synes jeg bare slet ikke rigtig, jeg kan finde nogle fag, der gør :(

    SvarSlet