mandag den 17. januar 2011

Første dag i Madrid...

 (Ja... Det ER en tyk mand iført et spiderman-kostume)

I dag har vi ringet til gud og hver spanier og vadet byen rundt for at se forskellige værelser. Vi har også fået spansk numre hos yoigo- så vi er rigtig ved at blive integreret :-)
Det er lidt en speciel oplevelse at være rundt og kigge på værelserne hos de forskellige. For det første så er det meget forskelligt, hvordan de ser ud og hvordan lejlighederne generelt er i stand, og for det andet, så bor der altså mange sjove mennesker rundt omkring!

På vores tur rundt i byen kom vi forbi denne bager, som jeg uden tvivl skal nå at besøge en gang inden, jeg tager hjem...

Nå, dét må blive alt for i dag! I morgen skal vi til velkomst/intro-event på Carlos III om formiddagen, så det bliver spændende at komme ud og se den bydel og universitetet..





Godnat herfra,
Christina

4 kommentarer:

  1. Hello Kitty og Christina
    Mums, sikke kager... Savner allerede dit lækre hjemmebag:)
    Er der stor rift om værelserne/lejlighederne?

    SvarSlet
  2. Tager du en kage med hjem til mig?

    SvarSlet
  3. hvor er det en dejlig blog du har. jeg glæder mig til at følge med.. og nu har du endnu en fast læser :)

    SvarSlet
  4. Jaa, endnu en fast læser :D .. Velkommen til, fine Marie :b

    Far - Du må selv komme ned efter det... Jeg har styr på, hvor bageren ligger!

    SvarSlet