søndag den 13. februar 2011

Frikadeller ala Christina

Det her bliver bare lige et kort indlæg fra mig.. Internettet i lejligheden har været meget ustabilt (læs: det har været tilgængeligt 2 minutter et par gange om dagen), så vil lige udnytte, at jeg har fanget et øjeblik, hvor det er her!!

(Burde nok have gjort komfuret rent, inden jeg tog billeder af det... men det gjorde jeg ikke :-))




I går lavede jeg frikadeller til frokost. Eller- noget frikadelle-agtigt, bestående af hakket oksekød, porre, ris og æg (man må jo bruge, hvad man har). Den italienske og den hollandske pige, jeg bor sammen med, kom ud i køkkenet undervejs og de var vist lidt nysgerrige omkring, hvad det var, jeg lavede. De spurgte, hvad det var og om det var noget typisk dansk. Dertil kunne jeg fortælle, at ideen er typisk dansk - men at jeg vist lavede en ret alternativ udgave. Men de smagte dem - og de blev godkendt :-)


Slut herfra - Nu må vi se, om jeg når at udgive indlægget inden, internettet forsvinder igen!

2 kommentarer:

  1. Mums, det ser gode ud:)Godt de andre kunne lide dine deller. Håber de kvitterer med italienske og hollandske smagsprøver en anden dag!
    Blev i øvrigt overhalet af en lang, spansk ledbus på motorvejen i dag. Tænkte selvfølgelig straks på dig:)

    SvarSlet
  2. Hej Christina.Frikadellerne ser da fine ud .Rigtig god ferie sammen med ulrik kh fra Mormorog morfar

    SvarSlet