fredag den 25. februar 2011

Hvad er dog dette?


Nogen, der har et gæt??
Okay okay, jeg siger det :D .. Det er simpelthen den spanske udgave af  "Du var ikke hjemme, da vi var forbi, så nu skal du vente helt til i morgen - men dér kan du tilgengæld hente din pakke på posthuset"-sedlen.



 
Det var simpelthen min søde veninde Vickie fra Randers, der havde brugt en mindre formue (!) på at sende en pakke ned til mig med et brev, et blad (med dvd - på engelsk med danske undertekster! Luksus), en masse kryds og tværs samt en Amar stang og et heksehyl (slik). 

Hvis I spørger Mariann, så vil hun helt sikkert kunne bekræfte, at jeg et par gange (eller 7) har sukket efter en Amar stang - Så dét var jo bare rigtig lækkert! :)


Det må blive slut for nu.. Vejret er intet mindre end fantastisk i dag, så jeg tror, jeg lige vil ud og gå en lille tur inden jeg tager hul på alle dagens gøre mål (læs: afleveringer i spandevis)

1 kommentar:

  1. Hej Christina det var vel nok sødt af din veninde,at hun sendte en pakke til dig kh fra mormor og morfar

    SvarSlet