torsdag den 3. februar 2011

Solskin og blå himmel

(Tilbragte mellemtimen i t-shirt)
Lige en lille opdatering herfra - Er vist et par dage (eller 6) siden.. :-)

I dag har vi haft næstsidste dag med spansk kurses. I morgen afslutter vi det med en lille eksamen/prøve af en art. Forhåbentlig består jeg prøven for alt andet ville da være dumt: For det første så får jeg 5 ECTS point for det og for det andet så har jeg selv betalt ca 1.800 kr. for at deltage i det!

I timerne, der var mellem de almindelige timer og spansk kurset satte vi os udenfor for at lave lidt lektier til kurset. De fleste dage har der været virkelig koldt inden på skolen, så det var egentlig bare med håb om at det var en smule varmere, at vi valgte at prøve at sætte os ud i solen. Men nøj, hvor var det bare dejligt! Det var så varmt i solen, at vi endte med at sidde i t-shirt. Lækkert!

Slut herfra :-)
/Christina

2 kommentarer:

  1. Her hjemme kan man da også sidde udenfor i t-shirt. Det bliver koldt, og man skal have tørt tøj på bagefter, men alligevel...

    SvarSlet
  2. Haha, lækker kommentar :D
    Men det svinger nu en del hernede i løbet af dagen. Om morgenen har der de fleste dage været omkring 0 grader, men så stiger det og topper omkring kl. 14... Men i går morges, da jeg gik ned til toget iført striktrøje og frakke havde jeg heller ikke forestillet mig at jeg -samme dag- ville sidde i solen i t-shirt OG have det varmt!

    SvarSlet