onsdag den 9. februar 2011

Vejret... Madrid vs. Århus!

(Ja, Undskyld, Wammen. Aarhus!)

Det er jo som sådan ikke fordi, jeg vil lave det til en konkurrence. Men på den anden side - når nu jeg ved, jeg er så heldig, at jeg kan "vinde", så vil jeg da gerne lige påpege det.... :-)



Ej okay - lørdag ser det ud til, at der vil være lidt skyer her, mens der bliver skyfrit i Århus. Men jeg vinder dog stadig de 15 grader :-)

Her er stadig ikke vejr til at gå i t-shirt, men hvis man lige finder et spot i eftermiddags solen, så er det rigtig dejligt. Det er hvertfald en stor forandring til den første uge, jeg var her, hvor jeg sad med striktrøje og jakke på inden for OG frøs. Det går den rigtige vej!

På tirsdag kommer Ulrik på besøg. Det glæder jeg mig til!- Og så har de endda lovet at sende lakrids og rugbrød med ham :) :) .. I næste uge skulle vi dog få nogle dage med regn - håber ikke, det bliver særlig meget, for ellers er det da synd for knægten!


Nå, arbejdet kalder. Skal til at have kigget lidt på en afleveringsopgave...
/Christina

5 kommentarer:

  1. Du vinder!!!!
    Nu er nogle af lakridserne købt:)

    SvarSlet
  2. Hola Cristina.
    También es posible que pronto disfrutar de la calidez. Vamos a La Gomera en marzo, con vuelos a Tenerife y luego en hydrofoil a La Gomera.

    Nå… ville bare lige fortælle at vi glæder os til at rejse ned til varmen - til La Gomera. Vi skal nok huske at vinke når vi flyver hen over Spanien :-)

    Knus Kirsten

    SvarSlet
  3. Kirsten, hvor fandt I den oversætter??? Har du et link ;P

    Christina, Århus vandt konkurrencen om antal resultater på din søgning:) Vigtigt at påpege,når vi nu ikke kan vinde på vejret...
    Nu er der i øvrigt styr på Vinkingepastillerne:)

    SvarSlet
  4. Kirsten - Jeg skal nok vinke igen! Læste en artikel på jp's hjemmeside her den anden dag, om at der virkelig kommer kulde til DK nu her, som nok holder ved indtil Marts. Så kan godt forstå, I glæder jer til at slippe lidt væk :-)

    Mor - translate.google.com :p
    Hvis man søger på "vejret Aarhus", så står det stadig med Å i søgeresultatet.. Ikke så meget opbakning til Wammen der! :-)
    Lækkert med vikingepastiller!

    SvarSlet
  5. Ups, stol nu ikke for meget på den oversætter.... for når jeg nu oversætter det skrevne til dansk - så står der at du skal komme til La Gomera i marts - men jeg tror du har det helt fint i Madrid med danskespanske frikadeller :-)

    Snakkede lige med mormor i dag - kunne forstå at Ulrik har haft en laaaannnnggg tur ned til dig. Kan I nu hygge jer i de næste dage.
    Knus fra Kirsten

    SvarSlet